Kriebels. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eugene Broos - WaarBenJij.nu Kriebels. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eugene Broos - WaarBenJij.nu

Kriebels.

Door: Eugene Broos

Blijf op de hoogte en volg Eugene

19 Juni 2016 | Nederland, Nijmegen

Het duurt nog ruim 5 maanden voordat ik naar Sumatra vertrek maar het begint nu echt te kriebelen.

  • 19 Juni 2016 - 16:02

    Karoline:

    Hoi Eugene,
    Leuk zo'n reis. Krijg ik automatisch een verslagje?
    Lijkt me leuk, met wie ga je?
    Groet Karoline

  • 20 Juni 2016 - 08:46

    Aparna:

    Kan ik me voorstellen, Broosie!!
    Ik vind het zo leuk voor je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene

Actief sinds 27 Maart 2016
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 1174

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2016 - 29 Oktober 2016

Atjeh een beetje roots

Landen bezocht: